Klachtenpagina
Onze excuses dat u een klacht heeft over onze webshop. We streven ernaar om de best mogelijke ervaring voor onze klanten te bieden en nemen alle klachten serieus. Volg de onderstaande stappen om uw klacht in te dienen:
- Neem contact op met ons klantenserviceteam door een e-mail te sturen naar [email protected]. Leg uw klacht gedetailleerd uit en verstrek relevante informatie zoals ordernummers, productnamen en aankoopdata. We zullen ons best doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen door het te onderzoeken en binnen 48 uur op uw klacht te reageren.
- Als u nog steeds niet tevreden bent met de uitkomst, kunt u een klacht indienen via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het ook mogelijk voor consumenten in de EU om klachten te registreren via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als uw klacht nog niet elders in behandeling is, kunt u uw klacht vrij indienen via het platform van de Europese Unie.
We waarderen uw feedback en zullen uw klacht gebruiken om onze service te verbeteren.
Bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht.